Parochie Sevenum, Kronenberg Evertsoord Parochie Sevenum, Kronenberg Evertsoord

Parochie Sevenum, Kronenberg and Evertsoord. De eerste Heilige Communie. Vergeving en verzoening de biecht. Vieringen via de Kerkradio. Sevenum H.H. Fabianus en Sebastianus. Kronenberg H.Theresia van het Kind Jezus. Evertsoord OLV Onbevlekt Ontvangen. ZUSTERS MARIA STELLA MATUTINA. De zusters Maria Stella Matutina. Vrij te houden. De uitnodiging zal volgen via de coördinatoren van de werkgroepen. U kunt zich dan via de coördinator aanmelden. Door mee te helpen met collecteren. Geweldig! Een resultaa.

OVERVIEW

This domain parochie-sevenum.nl presently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have explored zero pages within the web page parochie-sevenum.nl and found nineteen websites interfacing with parochie-sevenum.nl.

PAROCHIE-SEVENUM.NL RANKINGS

This domain parochie-sevenum.nl is seeing variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for parochie-sevenum.nl

Traffic ranking (by month) for parochie-sevenum.nl

Traffic ranking by day of the week for parochie-sevenum.nl

WHAT DOES PAROCHIE-SEVENUM.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of parochie-sevenum.nl Mobile Screenshot of parochie-sevenum.nl Tablet Screenshot of parochie-sevenum.nl

PAROCHIE-SEVENUM.NL HOST

We caught that a lone root page on parochie-sevenum.nl took one thousand one hundred and seventy-two milliseconds to download. We could not detect a SSL certificate, so therefore we consider parochie-sevenum.nl not secure.
83.137.145.97

I observed that parochie-sevenum.nl is employing the Apache operating system.

Parochie Sevenum, Kronenberg Evertsoord Parochie Sevenum, Kronenberg Evertsoord

DESCRIPTION

CONTENT

This domain states the following, "Parochie Sevenum, Kronenberg and Evertsoord." We observed that the web page also stated " Vergeving en verzoening de biecht." It also stated " De zusters Maria Stella Matutina. De uitnodiging zal volgen via de coördinatoren van de werkgroepen. U kunt zich dan via de coördinator aanmelden. Door mee te helpen met collecteren."

VIEW OTHER WEB PAGES

R.K. Parochie Sint Maarten Goed nieuws

Voltooid leven, lezing van Kardinaal W. Meester Eckhart, lezing en tekststudie.

Parochiefederatie Berlaar - Welkom

Gevormd, en nu? Parochieblad Kerk and Leven. Er werd uiteindelijk een mooi bedrag ingezameld van 532,35. Zondag 18 maart 2018 overhandigen we dit bedrag. Aan Zuster Monique en Ludwine. Samen met een aantal producten.

RK. Parochie Sint Norbertus

Wilt u meer weten over het beleid. Gericht op de toekomst van de parochiegemeenschap? Hierover leest u meer op. Onze toekomst en onze droom. Vanaf 1 april 2017 Parochie Heilige Augustinus. Vanaf 1 april 2017 kunt u terecht voor informatie op onze nieuwe website. Alle parochianen van Berlicum en Middelrode wo.

parochiecentrumachterbos parochiecentrumachterbos

Wat valt er te beleven. Welkom op de website van het parochiecentrum van Achterbos. Het parochiecentrum van Achterbos biedt aan 12 verenigingen van de parochie een thuis voor hun diverse activiteiten. Vrijwilligers van deze verenigingen zorgen ook voor de instandhouding van dit prachtige instrument dat het parochiecentrum voor hen is. T Kafeeke wordt eveneens door vrijwilligers van de parochie uitgebaat.

Parochie De Goede Herder - Start

Welkom bij parochie De Goede Herder. Welkom op de site van parochie De Goede Herder in Goirle en Tilburg-Zuid. Wat voor parochie willen we zijn? Klik hier voor het vieringenoverzicht. Hebt u er ook wel eens .